Stimularea vânzărilor liniei de produse prin captarea atenției audienței femei

Obiectiv:

Stimularea vânzărilor online și offline prin intermediul unei promovări non-standard a gamei și liniei de produse Kotex. Menținerea, cât și consolidarea loialității față de brand, a audienței țintă, în bază datelor demografice. Utilizarea unui format interactiv, ce ar răspunde la interacțiunea utilizatorului cu pagina site-ului și ar permite un mai eficient contact.

Soluție:

Captarea atenției în mediul online a audienței femei, cuprinse între vârsta 18 și 24, cu o frecvență unică și eficientă. Asigurarea unei acoperiri mari pe site-urile locale, prin utilizarea formatului non-standard, Parallax, ce predispune utilizatorul spre accesare pagină, generând astfel trafic direct către site-ul de unde utilizatorul poate achiziționa produsul și online.

Targeting:

Brand Safety
Date demografice
Frecvență
Geo

Inventar și format:

Parallax
Ron of Network

Rezultate:

710 K
Utilizatori unici
0,50 %
CTR
0,15
CPC

Agenția:

Overlay