Admixer.TradeDesk

Platformă ce cuprinde toate instrumentele necesare pentru lansarea, optimizarea și analiza campaniilor de publicitate în mediul online, cu posibilitatea de a acoperi, colecta și segmenta audiența.

Creare cont Arrow button
Admixer .TradeDesk Total Buget Impressions Reach 80k 60k 40k 20k 0 19.11 20.11 21.11 22.11 23.11 24.11 25.11 0 400k 300k 200k 100k Reach / Uniq.users 172 500 Imp. / Viewability, % 311 003 / 71 Clicks / CTR, % 241 / 0,08 Revenue, EUR 12 648 € Devices Apple Samsung LG Xiaomi Meizu 0 500 1000 1500 2000 Maker model Balance -5 500,00 Credit Limit -100 000,00 Account Balance Help Center
Display Standart Display Non-Stan 450 mln 250 mln InStream Video OutStream Video 8 mln 200 mln Inventory Web 90% InApp 10% Desktop 25% Mobile 75% Filter by Purchase type: RON, Package, Priority Deal Format type: In-Page Auction: 1st, 2nd Icon Product Inventory Type Product Format Life Style - Admixer Content - Admixer In-Page Life Style - Admixer Content - Admixer In-Page Высокие Технологии - Admixer Bilbord - Admixer In-Page

Resursele disponibile

Primiți acces la cele mai populare și vizitate site-uri și aplicații pentru gestionarea campaniilor de publicitate pe resurse locale și internaționale.

Parteneri locali

Acoperiți atât consumatorii potențiali, cât și clienții existenți pe site-urile locale cu cea mai mare audiență activă, direct partenere Admixer

Parteneri internaționali

Asigurați frecvența necesară de contact cu utilizatorii-țintă în mediul online, inclusiv pe site-urile și aplicațiile internaționale, minimizând probabilitatea de intersectare a audienței

Tipuri de plasări

Modulul încorporat al platformei include inventar local și internațional, cu diverse modele de achiziție și priorități de lansare în rețeaua Admixer

Run of Network

Tip de plasare care permite o acoperire largă și țintirea audienței pe cele mai solicitate resurse, disponibile în rețea.

Package

Tip de plasare destinat campaniilor ce au scopul de a acoperi o audiență mai îngustă, cu interese aferente produsului promovat.

Direct

Tip de plasare destinat campaniilor pentru acoperirea exclusivă a audienței pe anumite site-uri sau aplicații din rețea.

Audiență unică

Sporiți eficiența campaniilor de promovare prin targeting pe anumite criterii, în baza datelor locale, datorită sistemului unic de colectare, segmentare și analiză a audienței.

Admixer. DPM

Baza de date Admixer.DMP oferă posibilitatea de targeting în baza datelor demografice, cu peste 45 grupuri de audiențe disponibile spre utilizare în campanii.

Male 53% Female 47% Parents 74% Pregnancy 7% Wedding 19% 18-24 12% 25-35 23% 35-44 25% 44+ 40%

Simpals. DPM

Baza de date Simpals.DMP asigură posibilitatea de targeting în baza intențiilor reale de cumpărare a utilizatorilor, cu peste 450 grupuri de audiențe disponibile.

Phones 63% Laptops 26% Tablets 12% Cars 75% Motocycles 16% Trucks 11% Apartments 47% Houses 32% Land 10% Commercial 10%

Own. DPM

Baza personală de date ce poate fi colectată pe site-ul brandului sau din campaniile lansate anterior în bază de click-uri, afișări și oricare alte interacțiuni cu creativele.

Client ID 256 K Mails 260 K Phones 140 K All visitors 350 K Visitors RO 215 K Visitors RU 135 K Personal 88% Business 22%

Galeria de creative

Diversitate de formate spre lansare, de la native până la non-standard

100+ modele-șablon

Alegeți din peste 100 șabloane gata de utilizare în galeria platformei

Toate formatele

Bannere standard, native, rich media și altele – integrate organic în pagină

Optimizarea creativelor dinamice

Posibilitatea de presetare și testare a creativelor

Urmărirea rezultatelor

Urmăriți KPI-urile în timp real

Overlay

Posibilități de comunicare

Varietatea formatelor îmbunătățesc indicatorii campaniilor, sporesc vizibilitatea și stimulează utilizatorii să interacționeze cu publicitatea în toate punctele de contact

Standard Display

Static
HTML 5
Native
DCO

Mobile Non-Standart

Parallax
360
Swipe
Cube
Extended
Scratch

Mobile Fullscreen

Display parallax
Video parallax
Pop Up

Desktop Non-Standart

3D Box
3D Leaderboard
Cube
Filmstrip
Flip Expand
Branding

Rich Media

Catfish
Halfscreen
FloorAd

InStream Video

Preroll
Midroll
Postroll

OutStream Video

InBanner Video
InPage Video
Sticky Video

Formate non-standard

Instrumentele de asamblare a creativelor permit utilizarea diverselor formate non-standard care atrag atenția mai rapid și influențează utilizatorii indirect spre acțiune

Parallax

Overlay

Sticky Video

Overlay

Fullscreen Parallax

Overlay

Cube

Overlay
Mai multe formate

Studii de caz


MAI MULTE...



Tipuri de colaborări

Managed-Service

Lăsați administrarea campaniilor în grija specialiștilor din agențiile publicitare care ne sunt partenere și beneficiați de:

  • Elaborarea planurilor media, setarea obiectivelor și implementarea acestora
  • Planificarea, lansarea, administrarea și optimizarea campaniilor
  • Crearea și gestionarea creativelor
  • Analiza și raportarea eficienței campaniilor publicitare

Self-Service

Controlați de sine stătător toate procesele, administrați campaniile publicitare și beneficiați de:

  • Consultanță și suport tehnic
  • Recomandări privind setarea, lansarea și optimizarea campaniilor
  • Administrarea personală a creativelor
  • Materiale informaționale, cursuri, webinare și alte evenimente

Admixer Agency Partners

Consultanță și suport

Datorită abordării individuale față de parteneri, veți asimila mai rapid specificul și particularitățile funcționale ale platformei, indiferent de tipul de colaborare

Onboarding

Acces la baza de documentație Admixer

Traininguri și webinare

Admixer Academy

Sfaturi de optimizare în platformă

Comunicare online cu echipa de suport

Contactează-ne!

Suntem aici ca să răspundem la toate întrebările pe care le aveți și să vă ajutăm să alegeți soluția potrivită. Completați formularul, iar noi vom reveni pentru a discuta toate detaliile unei potențiale colaborări.

Sună-ne

+373 604 007 99