Obiectiv:
Inițierea audienței în fiecare produs și punerea în evidență a noilor gusturi lansate, prin implementarea unor soluții de marketing orientate spre consumator, într-o modalitate captivantă, suficient de relevantă și memorabilă în final. Poziționarea brandului în rândul audienței tinere cu privire la noile gusturi „Torchyn”, asigurând astfel loialitatea și stimulând consumul.
Soluție:
Promovarea produselor prin intermediul formatului Game banner, în care utilizatorii trebuie să găsească perechile de cartonașe identice, pe care sunt reprezentate noile gusturi, contribuind așadar la o memorizare rapidă în timpul interacțiunii. Lansarea campaniei pe resursele locale din rețeaua Admixer, cu un conținut sigur, ce nu ar afecta integritatea brandului.
Targeting:
Brand Safety
Frecvență
Geo
Whitelist
Inventar și format:
Game Banner
Ron of Network
Rezultate:
0.85 %
Rată interacțiune
2.50 min
Timpul mediu
80%
Vizibilitate